본문
Under the banner of the Customer Satisfaction Management, FINE Powerex Co., Ltd., a total power electronics
solution provider will make steady and strenuous efforts in order to stand on the same level as global top class
power electronics companies.
The Establishment of the Global Standard Management System | |
- To introduce the advanced management methods |
|
The Pursuit of the Core Competence Management | |
Our successful new product launch will not prevent us from keeping our pride as the sixth-generation SMPS pioneer in perfect shape; we will continue to make every effort to develop high-end products through creative development of technologies. |
|
The Implementation of the Quality Management | |
- CEO’s firm leadership in quality management
- To create a corporate culture that encourages all employees to participate in quality improvement initiatives
- To develop and implement a total quality management strategy with detailed policies and techniques.
|
비전
고객만족 경영(CSM : Customer Satisfaction Management)을 궁극적 목표로 전력 전자 부분의 토털 솔루션(Total Solution)을 제공하는 세계 일류 기업(Global Top Class Company)이 되기 위해 정진해 나아가겠습니다.
국제 표준 경영(Global Standard Management) 체제를 확립하겠습니다. | |
· 선진 경영기법의 도입 (ISO/ERP/SCM/6 SIGMA ETC) |
|
핵심 역량 경영(Core Competence Management)을 추구하겠습니다. | |
· 금번 신제품 출시에 만족하지 않고 "고객만족"을 달성하기 위한 끊임없는 노력을 통해 |
|
품질 경영(Quality Management)을 추진하겠습니다. | |
· 최고 경영자의 품질에 대한 확고한 리더쉽 · 전 종업원의 끊임없는 혁신과 개선에 참여하는 기업문화 창달 · 총체적 품질 정책과 전략 및 과학적 관리기법 |