본문
Under the banner of the Customer Satisfaction Management, FINE Powerex Co., Ltd., a total power electronics
solution provider will make steady and strenuous efforts in order to stand on the same level as global top class
power electronics companies.
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The Establishment of the Global Standard Management System |
- To introduce the advanced management methods |
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The Pursuit of the Core Competence Management |
Our successful new product launch will not prevent us from keeping our pride as the sixth-generation SMPS pioneer in perfect shape; we will continue to make every effort to develop high-end products through creative development of technologies. |
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The Implementation of the Quality Management |
- CEO’s firm leadership in quality management
- To create a corporate culture that encourages all employees to participate in quality improvement initiatives
- To develop and implement a total quality management strategy with detailed policies and techniques.
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비전
고객만족 경영(CSM : Customer Satisfaction Management)을 궁극적 목표로 전력 전자 부분의 토털 솔루션(Total Solution)을 제공하는 세계 일류 기업(Global Top Class Company)이 되기 위해 정진해 나아가겠습니다.
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국제 표준 경영(Global Standard Management) 체제를 확립하겠습니다. |
· 선진 경영기법의 도입 (ISO/ERP/SCM/6 SIGMA ETC) |
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핵심 역량 경영(Core Competence Management)을 추구하겠습니다. |
· 금번 신제품 출시에 만족하지 않고 "고객만족"을 달성하기 위한 끊임없는 노력을 통해 |
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품질 경영(Quality Management)을 추진하겠습니다. |
· 최고 경영자의 품질에 대한 확고한 리더쉽 · 전 종업원의 끊임없는 혁신과 개선에 참여하는 기업문화 창달 · 총체적 품질 정책과 전략 및 과학적 관리기법 |